6 Temmuz 2014 Pazar

BOYNER ALIŞVERİŞİ


Hafta içi Boyner de dolaşırken bu hastane çıkışı setini gördüm. Orada ki görevli bu üründe indirim olduğunu 64,99 dan 38 tl ye düştüğünü söyledi. Bende hemen aldım :)


Önlük, şapka, eldiven, body, tulum ve patikten oluşan bu seti çok beğendim :)

Özellikle de tulumunun kruvaze olması çok hoşuma gitti. Yeni doğmuş bir bebeği giydirmek kolay olmasa gerek :) 
Not: Ne yaptıysam olmadı bu resimi de çeviremedim. İdare edin artık :((( 

Bu battaniyede 39,99 tl den sanırım 20 tl ye düşmüştü. Desenleri aynı olduğu için takım olur diye bunu da aldım.
Eğer sizin de ihtiyacınız varsa bu indirimi kaçırmayın derim. Dün baktığımda indirim devam ediyordu.
Güzel bir hediye bile olabilir ;)
Sevgiyle kalın....

5 yorum:

  1. Youtube'da yabancı ( İrlandalı) bir aile var belki biliyorsundur Sacconejoly's diye geçiyor ! 2 yaşında küçük bir kızları ve 4 aylık bir oğulları var, günlük yaşamlarından 15-20 dk'Lık videolar çekiyorlar, bir de Hollandalı Türk aile var Gurbetci Ailenin Gunluk Hayati diye izlemediysen öneririm onlarında aynı şekilde 1 kızları var birde Tuğba şimdi hamile 4. ayına girdi !! Bunları ne diye anlattım unuttum şimdi :) ama orada bir çok değişik fikir edinebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemezmiyim dizi izler gibi her gün takip ediyorum :) Emilia ya eşimde ben de bayılıyoruz :) hatta onlarda gördüğüm organik içerikli bir oyuncağı aldım :) yazısınıda yazmayı düşünüyorum. Tuğba'nın da oğlu olacakmış. Sanki altkat komşumdan bahsediyoruz :)

      Sil
    2. ahahaha evet ama her gün izleyince aileden biri gibi oluyorlar :))

      Sil
  2. Merhaba, Çok cici şeyler almışsınız...Saglıkla dünyaya getirin inş.Sevgiler

    YanıtlaSil