8 Ekim 2014 Çarşamba

Hamilelikte 30. Hafta


  Giderek sona yaklaştığımız şu günlerde bende bir panik bir panik sormayın. Yapmam gereken işler gözümde büyüdükçe büyüyor.
   Artık bende, kızımda cüsse olarak büyüdüğümüz için çok fazla ayakta kalamıyorum. Çarşı pazar gezemiyorum. Hamilelere benden tavsiye, alışverişlerinizi kesinlikle son aylara bırakmayın. Yedinci aya girmeden bitirin işlerinizi.
    Bu gün lohusa pijaması ve bebek çikolatası için çarşıya çıktım. Dükkan dükkan gezmedim. Gideceğim yerler belliydi buna rağmen çok yoruldum. Sanırım bir hafta evden çıkmam :)
 Bizim alışveriş anlamında çok bir eksiğimiz kalmadı. Büyük parçalar tamamlandı.
 Şuan bir eksik gözükmüyor ama yapılacak işler listesi uzun :(
  1.  Halılar yıkamaya gidecek
  2. Tül ve stor perdeler yıkanacak
  3. Salonda ki büfede duran tabak çanaklar yıkanacak
  4. Oturma odasında ki koltuklar yıkanacak
  5. Bebeğin kıyafetleri yıkanıp ütülenecek
  6. Bebeğin karyolası hazırlanacak
  7. Kendime lohusa tacı almam lazım
  8. Gelen misafirlere ikramlık çikolata, kurabiye tarzı şeyler alınacak
  9. Mevsim geçişi itibariyle yazlıkları kaldırıp kışlıkları çıkarmam lazım. Şu hava biran önce soğusa....
  10. Doğum çantası hazırlanacak!!!
 Bu liste daha da uzaaar gider. Burayada yazdım iyi oldu yapacaklarımı unutmam :)
 İkimizinde sağlığı iyi çok şükür. 
 Bayramda adet sancısı gibi belimde ağrı olmaya başladı. Aileme pek yansıtmamaya çalışsamda panik oldum. Bu gün koşarak doktora gittiğim. Doktorum bu ağrıların normal olduğunu, vücudun yavaş yavaş doğuma hazırlandığını söyledi. Bende derin bir ooohhhh çektim.
 Hanım kızımız hala başı yukarıda duruyor! Doktorum 38. haftaya kadar dönebilir dedi. Hayırlısı olsun...
 Hareketleri iyice arttı sanki :) artık karşımda oturanlar karnımın bi sağa bi sola nasıl yamulduğunu görebiliyor. Aslında bu yazının altına bir video koymak istemiştim ama hanımefendiyi bir türlü yakalayamadım. Sanki anlıyormuş gibi kamerayı açınca hemen hareketler kesiliyor. :) Bazen bu hareketler can yakıcı olabiliyor ama olsun. Onu hissetmek çok güzel :)
  Hııı yapılacak listesine eklenmesi gereken bir diğer önemli madde 'bebeğe isim bulmak!' evet hala bir isim bulamadık :(








2 yorum:

  1. ne ara 30 oldun :)) nasıl geçmiş zaman hadi az kalmış bebişin gelmesine :)
    isim bulmak en zoru sanırım şimdiden kolay gelsin yapılacak işlerde pek çokmuş :(

    YanıtlaSil
  2. ooo pazartesi 32 oluyoruz :D valla bana hiç geçmiyor. Evet enn zoru isim işi. Senide zor bir karar bekliyor ;)

    YanıtlaSil